Сайт вчителя Іваненко С.С.

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учням » Учням на допомогу

ТЕСТ 1. Інтереси і схильності.
04.12.2014, 11:42

 

ТЕСТ 1. Інтереси і схильності.
Цей тест, на наш погляд, може бути використаний для професійної орієнтації учнів, зокрема, для виявлення серед учнів тих, хто має схильність до хімії.
З лівого боку аркуша напишіть одне під іншим числа від 1 до 13. Для відповідей на запитання використовуйте наступні позначення: дуже подобається + +, подобається +, не подобається -, зовсім не подобається --.
Записавши зверху вниз відповіді на перші 13 питань, починайте знову з верхнього рядка, з 14-го питання, процедура повторюється з 27-го, 40-го, 53-го і 66-го питань. Відповідайте по можливості швидко, щоб на весь тест пішло не більше 10 хвилин.
Чи подобається Вам?
Читати книги по цікавою фізики чи математики?
Читати книги про хімічні відкриття?
З'ясовувати пристрій електроприладів?
Читати журнали «Техніка - молоді», «Юний технік»?
Дізнаватися про життя народів і державному устрої зарубіжних країн?
Знайомитися з життям рослин?
Читати класиків літератури?
Обговорювати поточні події в нашій країні і за кордоном?
Читати книги про однолітків?
Знайомитися з роботою лікарів?
Піклуватися про домашній затишок?
Ходити в театри і на виставки?
Читати військові мемуари?
Читати книги про відкриття у фізиці?
Виконувати домашні завдання з хімії?
Лагодити побутові електроприлади?
Слухати і дивитися передачі про новинки техніки?
Ходити у походи, щоб вивчати рідний край?
Робити уроки з біології?
Читати критичні статті з літератури?
Брати участь у громадській роботі?
Пояснювати товаришам домашні завдання?
Читати про те, як люди навчилися боротися з хворобами?
Готувати їжу і наводити в домі порядок?
Читати про мистецтво?
Знайомитися з військовою технікою?
Робити досліди з фізики?
Робити хімічні досліди?
Читати про новинки радіо?
Лагодити велосипед?
Колекціонувати камені і мінерали?
Працювати в саду?
Письмово викладати свої думки і спостереження?
Читати книжки з історії?
Займатися з молодшими школярами?
Доглядати за хворими?
Допомагати по господарству?
Займатися в літературному, театральному або художньому гуртку?
Брати участь у військових іграх?
Займати в математичному гуртку?
Готувати розчини для дослідів?
Збирати радіоприймачі?
Збирати моделі машин?
Брати участь у географічних і геологічних екскурсіях?
Спостерігати за життям тварин?
Вивчати іноземні мови?
Виступати з повідомленнями та доповідями?
Працювати вожатим?
Возитися з маленькими дітьми?
Робити покупки?
Розмовляти з товаришами про мистецтво?
Займатися спортом?
Брати участь у фізичній або математичної олімпіадах?
Вирішувати хімічні завдання?
Працювати з вимірювальними приладами?
Конструювати моделі, застосовуючи розрахунки?
Знайомитися з географічними відкриттями?
Працювати на пришкільній ділянці?
Обговорювати з товаришами прочитані книги?
Вивчати політичний лад зарубіжних країн?
Обговорювати питання виховання?
Спостерігати за поведінкою тварин?
Переконувати в чому-небудь товаришів?
Знайомитися з історією мистецтв?
Бути організатором в іграх і походах?
Обчислювати за формулами?
Знаходити і спостерігати хімічні явища в навколишньому світі?
Розбиратися в Радіосхеми?
Креслити?
Знімати план місцевості?
Доглядати за тваринами?
Готувати доповіді по книгах?
Знайомитися з історією культури?
Відповідати на запитання молодших?
Дізнаватися про причини різних хвороб?
Знайомитися і спілкуватися з новими людьми?
Брати участь в огляді художньої самодіяльності?
Дотримуватися режиму дня?
Обробка результатів.
У кожній горизонтальному рядку підрахуйте алгебраїчні суми плюсів і мінусів. Значення від -12 до -6 відповідають області зневаги, від -6 до 0 - області негативного ставлення, від0 до +6 - область позитивного ставлення і від +6 до +12 - область підвищеного інтересу. Номери рядків при розшифровці означають: 1 - фізика і математика, 2 - хімія, 3 - електро-та радіотехніка, 4 - техніка, 5 - геологія і географія, 6 - Біологія та сільське господарство, 7 - філологія і журналістика, 8 - історія, 9 - педагогічна та виховна робота, 10 - медицина, 11 - сфера обслуговування, 12 - мистецтво, 13 - військову справу.
Для хіміка важливий, природно, підвищений інтерес до хімії, а також до фізики та математики. 

Категорія: Учням на допомогу | Додав: iss
Переглядів: 589 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0